close
沒看過這樣瞎的網購網頁http://www.thinkgeek.com/

我網購多年了
從歐買到日到台再到美
它~最瞎

雖然有很多棒東西
比如那晚
我上網訂了好多
隔晚因為它補貨了
我又訂了appLOGO磁鐵~好可愛好開心


收到它們的信
要我再次確認訂購
?!?!?
還需要傳真或寄一些文件

Hi huang,

Thank you for your recent order with ThinkGeek. We recently sent you an
email requesting verification information for your purchase. We haven’t
heard back from you yet, so we’re sending this email as a reminder.

The quickest way to verify your order is to call our customer care number
and verbally provide us with a few key pieces of information.

Our customer care team can be reached at 888-GEEK-STUFF (433-5788) if you
are located within the US. If you are calling from outside the US, you
can reach us at 703-293-6299. They are available between 9AM-7PM EST
Monday-Friday. Please reference your order number, #1e68fdfef, when
calling.

If you are unable to contact us via telephone you may also provide
verification via email or fax. You may reply to this email with
appropriate verification information or fax it to 650-248-2023. If you
are faxing the information, please make sure to reference your order ID
on the coversheet.

Acceptable verification information includes one of the following:

(1) A copy of the credit card used to order, with only the last 4
digits showing AND a copy of your government issued ID (Credit Card
orders only)
(2) A copy of a statement from a service provider or financial
institution, that shows the billing address submitted during checkout
(Credit Card or PayPal orders)

我照它的電話打去
但沒法馬上認證
竟還是要我補資料
然後
訂單號碼一堆英文與數字
大家對半天
我是要花多少越洋電話錢哩
再者
我是用PAYPAL系統付款的
用它已很多年
它們是怕我跑掉喔
但錢是PAYPAL付給它們
我再付給PAYPAL系統
它們是在怕啥

再者
我的付款紀錄與信用PAYPAL應該都有啊
你信不過我也該信信該大企業的認證吧

言歸正傳
這網頁東西很妙
很多文創與搞怪商品

我放棄了
唯一對不起的是老蕭
那天我興奮半夜訂貨
一意孤行也充滿把握
並覺得有個東西好適合他
便馬上傳訊給他預告說會送他一件好禮
他好奇
但我硬是不說
就是下面影片裡的那件吉它TEE

但現在
我放棄了

不買不買
煩死了
爛透了
麻煩死了
笨系統趕客人
還不信任我們

不買最大

老蕭
你找英文好的幫你買吧
http://www.thinkgeek.com/tshirts-apparel/interactive/c498/ SORRY
arrow
arrow
    全站熱搜

    黃子佼 在 痞客邦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()